دلسادلسا، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات دخترم

#سمانه#دختر#معلم#همسر#مادر

اولین مروارید دلسایی

1399/2/21 18:16
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مروارید مامان

واای من ذوق من غش😊😊😊😊همیشه عاشق این بودم ک دندونات در بیاد موقع خندیدنت دوتا دندون داشته باشی و من ذوق کنم خداروشکر امروز اولین دندونت رو حس کردم🙏🙏🙏انشااله ک همه دندونات راحت بیرون بیان دخترم

امروز هم موقع غذا دادن بهت قاشق بهش گیر میکرد هم دست زدم کاملا حس کردم و کلی ذوق کردم و بابایی هم کلی ذوق کرد واای ک برات آش دندونی درست کنم؟؟؟کی دندونی بگیریم😆😆😆

میدونم خیلی درد داری عشقم چون شبا اصلا نمیخوابی و همه چی رو تو دهنت میکنی و...

انشاالله راحت درمیاری دندوناتو عشقم 

دراومدن اولین مرواریدت مبارک دیگه استخون خور شدی😊😊😊راستی نزاشتی ی دونه ازش عکس بگیرم خیلی حساسی ناقلادونه😙😙😙😙😙

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)